Parker hale tx 1200
Moderator: dromia
Parker hale tx 1200
Ovenpaa...... Jeg er ikke så stiv i at stave engelsk men kunne se lidt tekst på din profil som jeg kendte..
Jeg har søgt på Google efter parker hale tx 1200. Og kan se du her kommenteret på dem et par gange.
Denne riffel kan man ikke finde i dk. Men kan se der er nogle stykke i uk.. Kende du til regler om eksport af rifle fra uk til dk?? Det er bare et forsigtig spørsmål. Og ikke noget du skal bruge tid på hvis ikke det har interesse. Den eneste grund til jeg spørger lige dig er pga. Indlæg og at du tilsyneladende har tilknytning til Vestjylland.. Jeg har iøvrigt fået jagttegns undervisning i ulfborg på aften skole.. I ca 1997 ved en gut der hed Anton . VH Thomas dk..
Jeg har søgt på Google efter parker hale tx 1200. Og kan se du her kommenteret på dem et par gange.
Denne riffel kan man ikke finde i dk. Men kan se der er nogle stykke i uk.. Kende du til regler om eksport af rifle fra uk til dk?? Det er bare et forsigtig spørsmål. Og ikke noget du skal bruge tid på hvis ikke det har interesse. Den eneste grund til jeg spørger lige dig er pga. Indlæg og at du tilsyneladende har tilknytning til Vestjylland.. Jeg har iøvrigt fået jagttegns undervisning i ulfborg på aften skole.. I ca 1997 ved en gut der hed Anton . VH Thomas dk..
Re: Parker hale tx 1200
Vesterby wrote:Ovenpaa...... Jeg er ikke så stiv i at stave engelsk men kunne se lidt tekst på din profil som jeg kendte..
According to Google Translate...
On top ...... I'm not so rigid in spelling English but could see some text on your profile that I knew ..
I have searched Google for parks tail tx 1200. And see you here commented on them a few times.
This rifle can not find in the uk. But you can see there is some piece of the uk .. Do you know the rules on export of rifle from uk to uk? It's just a cautious U.S.. And nothing you have to spend time if you are interested. The only reason I ask is for you is because of Posts and that you apparently related to Jutland .. I have incidentally been jagttegns teaching Ulfborg at night school .. In about 1997, a guy named Anton. VH Thomas com ..
I'm Danish for god sake...... And don't belive everything you read that Google has been translateing..were ment to be read by ovenpaa..... :-).
In English because the forum software does not appear to like Danish!
Hi Thomas,
Welcome to the forum.
To have a TX1200 shipped to you requires an Import Licence from your end plus an End User Undertaking (EUU) completing. The EUU is basically a declaration from yourself stating the rifle will not be used for the wrong reasons.
Shops such as Korsholm should have an Open Import Licence and I have the EUU forms. Shipping is going to be very pricey however if you can find the rifle you like we can bring it over and drop it off at Korshlm when we next visit in 2014, this will save you a lot of money. I can arrange the Export Licence from my end however they are taking a long while to come through at present due to changes in regulations end of 2013.
Please let me know if you need any further information :)
MVH
David
Hi Thomas,
Welcome to the forum.
To have a TX1200 shipped to you requires an Import Licence from your end plus an End User Undertaking (EUU) completing. The EUU is basically a declaration from yourself stating the rifle will not be used for the wrong reasons.
Shops such as Korsholm should have an Open Import Licence and I have the EUU forms. Shipping is going to be very pricey however if you can find the rifle you like we can bring it over and drop it off at Korshlm when we next visit in 2014, this will save you a lot of money. I can arrange the Export Licence from my end however they are taking a long while to come through at present due to changes in regulations end of 2013.
Please let me know if you need any further information :)
MVH
David
-
- Site Admin
Danske bogstaver :lol:
Yup, take them out and all is good:christel wrote:Danske bogstaver :lol:
Hej Thomas,
At have en TX1200 sendt til dig kræver en Importer Licence fra din ende plus en Slutbruger Tilsagn (EUU) fuldfort. Den EUU er dybest set en erklæring fra dig selv med angivelse af riffel, vil ikke blive brugt til de forkerte grunde.
Butikker, sasom Korsholm bor have en aben Import Licence og jeg har EUU former. Forsendelse vil være meget pebret, men hvis du kan finde den riffel du kan lide, vi kan bringe det over og aflevere den pa Korsholm nar vi næste gang besoger DK i 2014, vil dette spare dig for en masse penge. Jeg kan arrangere Export Licence fra min ende, men de tager lang tid at komme igennem på nuværende tidspunkt pa grund af ændringer i reglerne i udgangen af 2013.
Lad mig vide, hvis du har brug for yderligere information :)
MVH
David
Hello David
Thank you for your answer. It sounds almost overwhelming if you don't mind the trouble.
But one of my problems is that I can only find guns that are for sale on the internet. Perhaps you know some trustworthy people/shops that have this model for sale. It has to look original and the barrel must not be worn out.
When do you except to come to Korsholm?
Mvh,
Thomas dkflag
Thank you for your answer. It sounds almost overwhelming if you don't mind the trouble.
But one of my problems is that I can only find guns that are for sale on the internet. Perhaps you know some trustworthy people/shops that have this model for sale. It has to look original and the barrel must not be worn out.
When do you except to come to Korsholm?
Mvh,
Thomas dkflag
Thomas,
Are you looking for a .308?
Are you looking for a .308?